| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Major christine
Ble Medlem: 10 Nov 2005 Innlegg: 239 Bosted: Hundvåg
|
Skrevet: 01 Jun 2006, 20:18 Tittel: Hva synes du var bra/dårlig på ML 18 ex ? |
|
|
Metrolan exstention er nå over. Jeg selv synes det var en koselig helg med mye morro og liv. Hva synes du var bra eller var dårlig ? Kom med din mening  |
|
| Til Toppen |
|
 |
tina

Ble Medlem: 15 Mar 2006 Innlegg: 408 Bosted: hellvik
|
Skrevet: 01 Jun 2006, 20:47 Tittel: |
|
|
suns d va litt stress å ha me susterå min den siste nottå... men va sjekt å drida na ud me bilda, gaffing å film va åg mange fålk eg isje he møtt før dr... litt drid at dr va så lide mad i catering |
|
| Til Toppen |
|
 |
futti

Ble Medlem: 22 Feb 2004 Innlegg: 1374
|
Skrevet: 01 Jun 2006, 21:39 Tittel: |
|
|
Kan komme med en liten oppsummering fra MetroAdmin (og meg selv en del). Vi har forsåvidt lagt ut deler av meningen vår på fremsiden av metrolan.no men men.
Vi synst generelt det gikk meget bra. Vi likte veldig godt å åpne tidlig på dagen (12:00) og fikk dermed en rolig start. På riggingen ble ting utført rimelig effektivt, men hvis vi tenker at vi utfører riggingen på 3 timer til vanlig så gikk det tregt.
Det var ikke noe trøbbel med deltakere av betydning og det meste gikk rolig for seg (uten om enkelte tilfeller av gaffing). Deltakerne var hyggelig.
Den nye "røykeloven" ble innført denne gangen. Til å være første gangen så gikk det ikke så helt galt. Til tross for at flere sto på områder de ikke skulle så var det flere som delvis lærte reglene. Kommer nok til å skjerpe inn neste gang.
Underholdningen ble litt amputert pga. cs-compoen. Vi skulle ønsket flere konkurranser og mer show enn det som det ble til. (Kom gjerne med forslag til neste gang. Hva likte dere av det som ble gjennomført?). _________________ Leder for arbeidsutvalget |
|
| Til Toppen |
|
 |
Major christine
|
Skrevet: 14 Jun 2006, 20:40 Tittel: |
|
|
Eh ja då såg d ud som alt va enten veldig bra eller dårlig. Isje ein einaste deltagere har sagt någe hmmm, skremte me de futti ?? |
|
| Til Toppen |
|
 |
futti

|
Skrevet: 14 Jun 2006, 21:50 Tittel: |
|
|
| Major christine skrev: | Eh ja då såg d ud som alt va enten veldig bra eller dårlig. Isje ein einaste deltagere har sagt någe hmmm, skremte me de futti ?? |
Skremte meg med hva? _________________ Leder for arbeidsutvalget |
|
| Til Toppen |
|
 |
MjhZ

Ble Medlem: 08 Okt 2005 Innlegg: 82 Bosted: Tasta/Vardenes
|
Skrevet: 15 Jun 2006, 19:21 Tittel: |
|
|
Asså, bordplassen kunne vært bedre... MØJE BEDRE....
Eller heilt topp, btw. CAPSCREW tog av..
og ICSYS EIDE ALLE:D _________________
-Vil du på en bra event? Dra på warpzone! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Major christine
|
Skrevet: 15 Jun 2006, 21:46 Tittel: |
|
|
| Bordplassen e lide me kan gjør me siden d va et exstention lan. Me sko få plass te alle, og då måtte me bare regna me midre plass. På vanlige MetroLan pleie det å ver litt bedre men men |
|
| Til Toppen |
|
 |
futti

|
Skrevet: 16 Jun 2006, 00:18 Tittel: |
|
|
| Major christine skrev: | | Bordplassen e lide me kan gjør me siden d va et exstention lan. Me sko få plass te alle, og då måtte me bare regna me midre plass. På vanlige MetroLan pleie det å ver litt bedre men men |
Merkelig at det alltid har vært ca like stor plass til alle de siste årene...
Jeg er sikker på at bordrekkene har stått på samme plassen siden ML15 og at det er samme beregningene for antall personer per rad/bord. Eneste grunnen til at det er mindre plass er at det var 3-5 deltakere mer enn sist.
Det er ikke plass til mer enn 1 bord ekstra per rekke. Dette betyr 0,083 mere bord altså 0,583 bord per deltaker. Det er også problemer med å skaffe ekstra bord siden vi allerede låner av andre haller og lignende.
Livet på lan er trangt...
Temaet vil bli tatt opp på planleggingsmøte i forkant av neste MetroLAN. _________________ Leder for arbeidsutvalget |
|
| Til Toppen |
|
 |
thock
Ble Medlem: 27 Sep 2003 Innlegg: 166 Bosted: bergen/hommersåk
|
Skrevet: 18 Jun 2006, 14:07 Tittel: |
|
|
heh, i mi tid va me vell 200 der elle någe slutt å syd, skal være litt mørkt og intimt  |
|
| Til Toppen |
|
 |
CryptoN

Ble Medlem: 02 Okt 2003 Innlegg: 490 Bosted: Rogaland
|
Skrevet: 18 Jun 2006, 20:30 Tittel: |
|
|
| thock skrev: | heh, i mi tid va me vell 200 der elle någe slutt å syd, skal være litt mørkt og intimt  |
Hvis jeg satt med musa oppå tastaturet på ML 16, hvordan var det da når det var 200 deltakere.  _________________ crypton@warpcrew.com |
|
| Til Toppen |
|
 |
futti

|
Skrevet: 18 Jun 2006, 23:55 Tittel: |
|
|
| CryptoN skrev: | | thock skrev: | heh, i mi tid va me vell 200 der elle någe slutt å syd, skal være litt mørkt og intimt  |
Hvis jeg satt med musa oppå tastaturet på ML 16, hvordan var det da når det var 200 deltakere.  |
Trangt...
Men salen ble også utnyttet på en helt annet måte for å maksimere antall deltakere. WZ7, 9 og 11 var på Metropolis med over 200 deltakere (Kilde: arkivet og wikipediaen til WarpCrew). _________________ Leder for arbeidsutvalget |
|
| Til Toppen |
|
 |
ztian
Ble Medlem: 18 Mai 2006 Innlegg: 2
|
Skrevet: 14 Aug 2006, 23:01 Tittel: |
|
|
likte ikkje ML 18 så masse. MYE mer musikk på neste ML please!
drid i di cs-avhengige fålkå , di jør bare lanet lamt  |
|
| Til Toppen |
|
 |
DuRH
Ble Medlem: 25 Feb 2004 Innlegg: 181
|
Skrevet: 15 Aug 2006, 16:21 Tittel: |
|
|
må seg meg 100% enige på den... Musikk 25/8 FTW  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Major christine
|
Skrevet: 16 Aug 2006, 21:55 Tittel: |
|
|
Ja d me musikken syns eg og hadde vært kjekt.... MER musikk  |
|
| Til Toppen |
|
 |
nevermind
Ble Medlem: 23 Mai 2006 Innlegg: 197 Bosted: her?
|
Skrevet: 19 Aug 2006, 08:38 Tittel: |
|
|
dårlig at eg ikkje va der... _________________ This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life. My signature, without me, is useless. Without my signature, I am still made of WIN! HOO-RAH! |
|
| Til Toppen |
|
 |
|