Vis Temaet - Hva synes du var bra/dårlig på ML 18 ex ?
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
Hva synes du var bra/dårlig på ML 18 ex ?
Gå til side 1, 2  Neste

Start Nytt Tema   Svar på Tema    WarpCrew-forum Forum Hovedsiden -> Generell svada
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Major christine

Ble Medlem: 10 Nov 2005

InnleggSkrevet: 01 Jun 2006, 20:18    Tittel: Hva synes du var bra/dårlig på ML 18 ex ? Svar med Sitat

Metrolan exstention er nå over. Jeg selv synes det var en koselig helg med mye morro og liv. Hva synes du var bra eller var dårlig ? Kom med din mening Wink
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
tina

Ble Medlem: 15 Mar 2006

InnleggSkrevet: 01 Jun 2006, 20:47    Tittel: Svar med Sitat

suns d va litt stress å ha me susterå min den siste nottå... men va sjekt å drida na ud me bilda, gaffing å film Razz va åg mange fålk eg isje he møtt før dr... litt drid at dr va så lide mad i catering
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
futti

Ble Medlem: 22 Feb 2004

InnleggSkrevet: 01 Jun 2006, 21:39    Tittel: Svar med Sitat

Kan komme med en liten oppsummering fra MetroAdmin (og meg selv en del). Vi har forsåvidt lagt ut deler av meningen vår på fremsiden av metrolan.no men men.

Vi synst generelt det gikk meget bra. Vi likte veldig godt å åpne tidlig på dagen (12:00) og fikk dermed en rolig start. På riggingen ble ting utført rimelig effektivt, men hvis vi tenker at vi utfører riggingen på 3 timer til vanlig så gikk det tregt.

Det var ikke noe trøbbel med deltakere av betydning og det meste gikk rolig for seg (uten om enkelte tilfeller av gaffing). Deltakerne var hyggelig.

Den nye "røykeloven" ble innført denne gangen. Til å være første gangen så gikk det ikke så helt galt. Til tross for at flere sto på områder de ikke skulle så var det flere som delvis lærte reglene. Kommer nok til å skjerpe inn neste gang.

Underholdningen ble litt amputert pga. cs-compoen. Vi skulle ønsket flere konkurranser og mer show enn det som det ble til. (Kom gjerne med forslag til neste gang. Hva likte dere av det som ble gjennomført?).
Major christine

InnleggSkrevet: 14 Jun 2006, 20:40    Tittel: Svar med Sitat

Eh ja då såg d ud som alt va enten veldig bra eller dårlig. Isje ein einaste deltagere har sagt någe Razz hmmm, skremte me de futti ??
Til Toppen
futti

InnleggSkrevet: 14 Jun 2006, 21:50    Tittel: Svar med Sitat

Major christine skrev:
Eh ja då såg d ud som alt va enten veldig bra eller dårlig. Isje ein einaste deltagere har sagt någe Razz hmmm, skremte me de futti ??

Skremte meg med hva?
MjhZ

Ble Medlem: 08 Okt 2005

InnleggSkrevet: 15 Jun 2006, 19:21    Tittel: Svar med Sitat

Asså, bordplassen kunne vært bedre... MØJE BEDRE....
Eller heilt topp, btw. CAPSCREW tog av..
og ICSYS EIDE ALLE:D

-Vil du på en bra event? Dra på warpzone!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Major christine

InnleggSkrevet: 15 Jun 2006, 21:46    Tittel: Svar med Sitat

Bordplassen e lide me kan gjør me siden d va et exstention lan. Me sko få plass te alle, og då måtte me bare regna me midre plass. På vanlige MetroLan pleie det å ver litt bedre men men
Til Toppen
futti

InnleggSkrevet: 16 Jun 2006, 00:18    Tittel: Svar med Sitat

Major christine skrev:
Bordplassen e lide me kan gjør me siden d va et exstention lan. Me sko få plass te alle, og då måtte me bare regna me midre plass. På vanlige MetroLan pleie det å ver litt bedre men men

Merkelig at det alltid har vært ca like stor plass til alle de siste årene...

Jeg er sikker på at bordrekkene har stått på samme plassen siden ML15 og at det er samme beregningene for antall personer per rad/bord. Eneste grunnen til at det er mindre plass er at det var 3-5 deltakere mer enn sist.

Det er ikke plass til mer enn 1 bord ekstra per rekke. Dette betyr 0,083 mere bord altså 0,583 bord per deltaker. Det er også problemer med å skaffe ekstra bord siden vi allerede låner av andre haller og lignende.

Livet på lan er trangt...

Temaet vil bli tatt opp på planleggingsmøte i forkant av neste MetroLAN.
thock

Ble Medlem: 27 Sep 2003

InnleggSkrevet: 18 Jun 2006, 14:07    Tittel: Svar med Sitat

heh, i mi tid va me vell 200 der elle någe Smile slutt å syd, skal være litt mørkt og intimt Embarassed
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
CryptoN

Ble Medlem: 02 Okt 2003

InnleggSkrevet: 18 Jun 2006, 20:30    Tittel: Svar med Sitat

thock skrev:
heh, i mi tid va me vell 200 der elle någe Smile slutt å syd, skal være litt mørkt og intimt Embarassed

Hvis jeg satt med musa oppå tastaturet på ML 16, hvordan var det da når det var 200 deltakere. Shocked Laughing
futti

InnleggSkrevet: 18 Jun 2006, 23:55    Tittel: Svar med Sitat

CryptoN skrev:
thock skrev:

Hvis jeg satt med musa oppå tastaturet på ML 16, hvordan var det da når det var 200 deltakere. Shocked Laughing

Trangt...

Men salen ble også utnyttet på en helt annet måte for å maksimere antall deltakere. WZ7, 9 og 11 var på Metropolis med over 200 deltakere (Kilde: arkivet og wikipediaen til WarpCrew).
ztian

Ble Medlem: 18 Mai 2006

InnleggSkrevet: 14 Aug 2006, 23:01    Tittel: Svar med Sitat

likte ikkje ML 18 så masse. MYE mer musikk på neste ML please!
drid i di cs-avhengige fålkå , di jør bare lanet lamt Sad
Til Toppen
DuRH

Ble Medlem: 25 Feb 2004

InnleggSkrevet: 15 Aug 2006, 16:21    Tittel: Svar med Sitat

må seg meg 100% enige på den... Musikk 25/8 FTW Razz
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger
Major christine

InnleggSkrevet: 16 Aug 2006, 21:55    Tittel: Svar med Sitat

Ja d me musikken syns eg og hadde vært kjekt.... MER musikk Very Happy
Til Toppen
nevermind

Ble Medlem: 23 Mai 2006

InnleggSkrevet: 19 Aug 2006, 08:38    Tittel: Svar med Sitat

dårlig at eg ikkje va der...
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life. My signature, without me, is useless. Without my signature, I am still made of WIN! HOO-RAH!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    WarpCrew-forum Forum Hovedsiden -> Generell svada Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2  Neste
Side 1 av 2

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

Forumet hører til WarpCrew - post@warpcrew.com.